Mashi² Mind

memoirs of a panda

Wednesday, September 14, 2011

Page Views Blogku Naik Mendadak Kerana...

Pengakuan jujurku di FB~
Moshi-mosh... huhu... Kalo korang nak tau, actually saya suka sangat monitor page views blog² saya kat nuffnang, blogger n statcounter.com walaupun sedar blogku tak fofuler. Motip? Saje~ Alah, saya bukan buat income sangat pon dari berblogging ni. Nuffnang memang tak menyumbang langsung pon, langsung tak berganjak earningnye. Advertlets lak dah 3 tahun join baru dapat 2 hengget je. Sungguh tak berbaloi². Ok, saban hari memonitor page view ni nampak cam sadis gakla... penat kita tulis macam² tapi yang masuk blog ni adala 2-3 kerat... So alkisahnye satu hari ni saya telah menggoogle cara² untuk meningkatkan page view dan saya telah terjumpa web ni... www.apesal.com. So alang² free, sy pon try jelah... lepas 2-3 jam register...



Daku terkesima~ Visitor yang 1-2 kerat selama ni telah bertambah dengan mendadak sekali... Tiap² jam page view saya akan bertambah... sungguh seronok menengoknye walaupon takde orang komen.

Amende apesal.com nih? Ok, actually website ni adalah untuk buat web traffic exchange. Ni bermaksud link artikel di blog saya akan dipaparkan di blog ahli yang lain... dan begitulah jugak sebaliknya. Maksudnye visitor blog orang lain yang fofuler tu dapatlah tengok tajuk artikel yang ada kat blog picisan saya ni, dan orang lain pon dapatla tengok tajuk artikel kat web orang lain dari blog saya ni dan boleh pegi nengok blog diorang lak. So it's a win-win situation lah kan.

Jadi sape nak naikkan ranking blog tu, silakan tiru macam saya~~~ takde kedekut ilmu punya

LAGI ARTIKEL MENARIK:

0 komen kat sini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...